Yrityksen verkko­asiointi­sopimus

Yrityksen verkko­asiointi­sopimus

 Yritysasiakkaana tarvitset yrityksen verkkoasiointisopimuksen verkkopalvelun käyttöön. Verkkoasiointisopimuksen tekeminen on helppoa, ja se mahdollistaa sopimusasioiden hoitamisen kätevästi verkossa.

Määritä verkkoasiointisopimuksella yrityksen pääkäyttäjä.

Pääkäyttäjä saa sähköpostitse vahvistuksen käyttövaltuuden rekisteröinnistä, ja voi tämän jälkeen ottaa verkkopalvelun käyttöön.
Pääkäyttäjä voi myös nimetä verkkopalvelulle muita käyttäjiä ja heille eritasoisia oikeuksia.

Voit tehdä yrityksen verkkoasiointisopimuksen sähköisesti.

Jos tarvitset apua verkkoasiointisopimuksen tekemiseen tai haluat täyttää lomakkeen paperisena versiona, voit olla yhteydessä yritysasiakkaiden asiakaspalveluun. 

Ota yhteyttä yritysasiakkaiden asiakaspalveluun

Soita meille
0200 31190 (pvm/mpm) ma–pe klo 9–17.

Lähetä viesti verkkopalvelussa
Olet kätevimmin yhteydessä meihin lähettämällä viestin verkkopalvelussa. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian, yleensä noin parin arkipäivän kuluessa.

Käyttöoikeuden peruutus ja muutokset

Yrityksen pääkäyttäjä voi tehdä muutoksia käyttöoikeuksiin verkkopalvelussa. Jos haluat poistaa yrityksen pääkäyttäjän, ota yhteyttä asiakaspalveluun.  

Jos yrityksellä on jo verkkoasiointisopimus, uusi sopimus kumoaa aikaisemmin tehdyn. Huomioithan kuitenkin, että uuden pääkäyttäjän tulee tarkastaa, ovatko jo aikaisemmin valtuutetut käyttöoikeudet ajan tasalla.