Traderin osakesäästötilihinnoittelu on julkaistu

19.12.2019

Saxo Bankin osakesäästötilin hinnoittelu on julkaistu. Hinnat ovat erittäin kilpailukykyiset eli samat kuin Saxo Bankin Trader-kaupankäyntipalvelussa.

Osakesäästötilin avaaminen ja arvopapereiden säilytys Trader-kaupankäyntipalvelussa on maksutonta. Kaupankäynnistä veloitetaan Traderin normaalien välityspalkkioiden mukaan. Hinnoitteluluokkia on kolme ja ne perustuvat kauppojen määrään edellisen kuukauden aikana sekä Trader-palvelussa olevan varallisuuden yhteenlaskettuun arvoon.

”Lisäetuna tulemme tarjoamaan tammikuun loppuun mennessä osakesäästötilin avanneille asiakkaillemme pääsyn parhaaseen hintaluokkaan maaliskuun 2020 loppuun asti sekä todella kovan bonusedun, josta kerromme seuraavaksi. Osakesäästötilin kaupankäyntimahdollisuus aukeaa tammikuussa”, sanoo johtaja Niklas Odenwall.

Trader-osakesäästötilillä voi käydä kauppaa pörssinoteeratuilla kotimaisilla ja ulkomaisilla osakkeilla. Hinnat parhaassa hintaluokassa ovat 0,03 % - 0,05 % kaupan arvosta tai minimissään 3-5 euroa per kauppa.

”Traderin muita osakesäästötilitarjoajia huomattavasti laajempi maantieteellinen sijoituskohteiden valikoima tarjoaa sijoittajille järkevän hajauttamismahdollisuuden, joka kannattaa huomioida. Lisäksi hinnoittelumallimme on osakesäästötilille todella kilpailukykyinen. Hintaluokkaedut ulottuvat kaikkiin asiakkaan Trader-salkkuihin, eli sekä osakesäästötiliin että arvo-osuustileihin”, Niklas Odenwall kertoo.

Lisätietoja:
Niklas Odenwall, johtaja, kaupankäyntipalvelut
niklas.odenwall@mandatumlife.fi
+358 40 565 6043

Niina Riihelä, markkinointi- ja viestintäjohtaja
niina.riihela@mandatumlife.fi
+358 40 728 1548

Trader on kaupankäyntipalvelu, jonka tarjoaa tanskalainen Saxo Bank A/S. Mandatum Life vastaa Traderin suomenkielisestä asiakaspalvelusta, asiakkaan tunnistamisesta ja palvelun markkinoinnista. Saxo Bank vastaa palvelun kaupankäynnistä, viranomaisraportoinnista ja arvopaperien säilytyksestä.

Saxo Bank on vuonna 1992 Kööpenhaminassa perustettu arvopaperikaupankäyntiin erikoistunut fintech-yhtiö. Saxo Bank tarjoaa palveluitaan yli 170 maassa ja yhtiöllä on maailmanlaajuisesti yli 1500 työntekijää.