Hoida vakuutus- ja sijoitusasiat verkkopalvelussa – Postin lakko hidastaa kirjepostia

11.11.2019

Maanantaina 11.11. alkanut postialan lakko häiritsee postin jakelua, käsittelyä ja kuljetusta. Lakko voi hidastaa Mandatum Lifen asiakaskirjeiden sekä Mandatum Lifeen lähetettyjen kirjeiden toimitusta.

Verkkopalvelussa asioit kätevimmin

Suosittelemme asiakkaita asioimaan ensisijaisesti verkkopalvelussa.
Verkkopalvelussa

  • voit tehdä korvaushakemuksen tai eläkehakemuksen
  • hoidat omia, työnantajasi sinulle tarjoamia ja yrityksen omistamia vakuutuksia
  • hoidat palkkio- ja henkilöstörahastoasioitasi
  • hallitset sijoituksiasi ja säästöjäsi
  • tarkastelet sopimukseen liittyviä asiakirjoja sähköisinä
  • lähetät ja vastaanotat turvallisesti viestejä
  • lähetät lomakkeet ja tositteet viestin liitteenä joko skannattuna tai valokuvana.

Arkisto kokoaa asiakirjasi yhteen paikkaan

Asiakkaille postitettavat kirjeet ja vakuutusasiakirjat tallentuvat sähköisinä versioina verkkopalvelun Arkistoon. Uudet asiakirjat näkyvät Arkiston listauksessa korostusvärillä merkittynä. Asiakirjan avattuasi voit halutessasi tulostaa sen tai tallentaa sen omalle tietokoneellesi.

Jos käytössäsi on paperiton palvelu, saat ilmoituksen verkkopalvelun Arkistoon saapuneesta dokumentista sähköpostilla. Saat halutessasi myös laskut suoraan omaan verkkopankkiisi tekemällä E-laskusopimuksen.

Lisätiedot

Asiakaspalvelumme palvelee numerossa 0200 31100 (pvm/mpm) maanantaista torstaihin klo 8–18 ja perjantaisin klo 8–17.